Ik heb een vraagje (heb ook een andere droom van dezelfde nacht gepost, maar wordt anders teveel tekst denk ik)!
Zal eerst even kort mijn context uitleggen, want dat is zeker belangrijk bij mijn dromen (daar ik niets anders meer droom dan dat ik de weg kwijt ben, de weg afgesloten is, mensen huilen, ik zelf huil et cetera). Ik zelf zit in een depressie, al bijna een jaar. Stiekem heb ik de hoop dat het binnenkort eindelijk wat beter zal gaan, heb namelijk eindelijk mijn oorzaak ontdekt. Daarnaast is mijn gevoel telkens weg voor mijn vriend en ben ik doodsbang dat ik het moet gaan uitmaken (terwijl ik altijd dacht dat ik de rest van mijn leven bij hem zou zijn); ben echt pas gaan twijfelen sinds mijn depressie.
Normaal gebeuren er altijd slechte dingen bij mij na een droom over tanden... Maar deze droom voelde gewoon zo fijn??
In mijn droom was ik bij de tandarts. Mijn gebit was goed toen ik daar lag voor controle. Maar vervolgens (of daarvoor, ik weet het niet meer zeker), zag ik dat ik van mijn voortanden de rechtse tand al kwijt was (met wortel en al), dat was me niet eens opgevallen. Toen pakte ik mijn linkervoortand, en trok die er ook voor de helft of helemaal uit. Het voelde raar, want ik miste dus gewoon mijn twee voortanden. Maar toch niet heel vreemd. Uiteindelijk zag ik mijn gebit van binnenuit en ik weet dat ik me toen heel erg blij en fijn voelde. Mijn gebit was namelijk helemaal schoon, mijn tandvlees supersterk en vooral: mijn tandwortels waren enorm groot, diep en sterk. Ik kreeg dus te horen dat ik een super goed gebit had.
Ik hoop dat jullie me kunnen helpen :),
Groetjes,
Florentes