Dit forum liep van 2008-2020, is nu gesloten en te bekijken als archief. Berichten plaats je in het nieuwe droomforum

Rare dromen

Mariss33
12 jaar geleden

Hallo allemaal,

Ik ben nieuw hier, heb afgelopen nacht een hele vreemde droom gehad, zoals altijd, maar deze blijft maar in mijn hoofd hangen. Eerst droomde ik dat ik op een soort school zat waar ik een les literatuur had. Onze klas dacht dat het heel stom zou zijn, maar tijdens het voorlezen bleek dat er hele lichte tekeningen achter de letters stonden waardoor het heel fascinerend was. Uiteindelijk bleven we daar ook slapen en moest iedereen zijn bed opmaken, het bleek dat toen ik klaar was en bij de rest ging kijken dat ik alleen sliep en de rest allemaal samen, vervolgens stond ik op een perron met mijn moeder.ik moest daar op een of andere karretje kaas snijden. Omdat dit bijna moeilijk ging viel er een blikje cola op de rails. Ik was bang dat dit heel erg zou zijn maar de trein raasde eroverheen. Dan kreeg ik de opdracht om de volgende trein door te hakken op de plek waar de wagons verbonden zijn, maar er kwam zo'n vreemde trein voorbij dat ik totaal verbaast was. Het was een trein met aan onze kant volledige ramen in de trein zaten vreemde mensen van vroeger. Een gevangene en een wagon met een aap en een wagon met een oude vrouw die niet helemaal goed snik was. De trein was volledig bedekt met gekleurde mozaïek. De trein reed voorbij en mijn droom was voorbij. Wat kan ik hiermee? Waarschijnlijk helemaal niks maar wilde het eens vertellen. Ik denk heel de dag al aan deze bijzondere trein.