Dit forum liep van 2008-2020, is nu gesloten en te bekijken als archief. Berichten plaats je in het nieuwe droomforum

ik kom er maar niet uit..

12 jaar geleden

ik droom de laatste tijd gigantisch veel over lijken en doden waarbij ze vaak gedumpt worden.
ik heb in 1 nacht zo'n rotnacht gehad omdat ik een paar keer raar ben wakker geworden het ging als volgt. ik ga het gewoon
uitleggen allemaal zodat ik maar 1 post hoef te plaatsen.

ik droomde dat ik in het bos bij mn vrienden kwam die in een kring op afgehakte bomen zaten,
ze zaten gewoon gezellig en toen ik naar rechts keek zei ik he, daar ligt een been!
en tussen de bladeren zag ik een donker been uitsteken (waarschijnlijk van mn enige donkere vriend!)
toen ik er een opmerking over maakte bleek ik de enige te zijn die dat echt zag,
waarbij ik zei wacht.. dit klopt niet.. ik droom! waarna ik wakker werd.

de 2e keer zat ik gewoon in een tentje met 2 meisjes en was van plan er sex mee te hebben (terwijl ik zelf vrouwelijk ben en geen lesbi)
waarbij ik weer zei, ik droom! ik heb het door! en weer wakker werd.

de 3e keer verging de wereld door een gigantisch grote tsunami, ongelofelijk groot!
mn moeder rende met me mee en ik zei tegen haar, maar mama ik droom en draaide me vervolgens om en stond op een
grote steen en deed mn armen wijd en liet de golf over me heen spoelen waarbij ik wakker werd (ongecontroleert gedroomt)

de 4e keer zat ik in een witte kamer op een witte bank, alles was wit, ik liep gewoon zomaar naar het lichtknopje
en deed m aan en uit, maar er gebeurde niks het licht bleef aan, toen keek ik naar mijn handen die heel raar leken
waarbij ik achterom keek op de klok en het 12 uur was maar ik keek nog een keer om zeker te zijn en de tijd veranderde
op dat moment had ik ook door dat ik droomde en werd ik wederom wakker.

de 5e keer had ik een extreme nachtmerrie, ik liep door een steeg met een ijzeren helm onder mijn arm en werd plots moe, ik ging slapen op de helm en werd wakker in een huisje met een aangename sfeer en er zat een blonde vrouw naast me, ze keek me bang aan na me gevraagd te hebben of ik fijn had geslapen en knikte naar haar sigaret die vanaf het filter van links naar rechts bewoog daarna kwam er een hevig geklop achter de deur achter me en raakte ik in paniek waarbij de vrouw een demoon bleek te zijn, mijn ma heeft me geprobeerd te wekken maar het lukte niet, ik werd teruggetrokken de droom in.

dit is allemaal gekomen na een bepaalde droom.

ik rende weg voor een donkere schim door een heel groot grasveld heen, daar stond 1 boom en daar rende ik lang maar er stond een onbekende
meneer en die zei tegen me: "zou je je angst niet eens in de ogen kijken?" en ik deed het, toen bleek het mijn moeder te zijn waarbij ik me ook realiseerde dat ik droomde maar de droom eindigde niet, ik was plots in zwolle en kon heel snel rennen wat heel fijn aanvoelde na enig tijd eindigde de droom.

ik heb totaal geen plannen gehad voor een lucide droom laat staan er dingen over opgezocht, ik kwam achter lucide dromen na deze dromen.
voorlopig heb ik ook geen plannen om lucide te dromen of willen dromen of mischien wel nooit!
ik word er gewoon ontzettend moe van en wil een verklaring hoe ik hieraf kan komen want ik droom o.a. over mijn vermoorde vriend die weer leeft tot mensen die sterven en tot leven komen en ik ze wil vertellen dat ze dood zijn.

ik snap er niks van en het heeft voor een hevige innerlijke worsteling gezorgd omdat ik vanuit het niks angst voor vanalles heb!

kan iemand mij helpen??

x