Dit forum liep van 2008-2020, is nu gesloten en te bekijken als archief. Berichten plaats je in het nieuwe droomforum

Paard wegrijden, bekende man, handen vast houden, taal

Andrea Schön
12 jaar geleden

Beste, ik heb vandaag een heel rare droom gehad, die ik niet kan duiden.
Ik ben vandaag voor mijn werk van iemand gehaald, een man, die voor mij niet onbekend is. wij hielden elkaars hand en durfden wel allebei niet echt vast vast houden. Wij gingen op een paard zwart wit wegrijden, en hij vroeg mij of ik al op een paard gezeten ben, en wij gingen in galop weg omdat ik dat aan het paard duide. ik voelte warmte en vertrouwen, en hij wou mij kussen, maar het gebeurde niet. Kan iemand mij hier helpen. Geraak er echt niet uit. Dank je wel

12 jaar geleden

Hoi Andrea Schön.

Handen dienen als een vorm van communicatie.

Paarden vertegenwoordigen sterke, fysieke energie. Je dient je ongetemde kracht te kanaliseren. Een donker of zwart paard duidt op mysterie, wildheid en het onbekende. Dit paard kan zelfs occulte krachten symboliseren. Een wit paard daarentegen symboliseert het pure, voorspoed en geluk.

Als de droom precies stopt op het moment dat je iemand wil zoenen, duidt dit erop dat je onzeker bent of de gevoelens wel wederzijds zijn. Je zou graag een relatie met deze persoon willen aangaan, maar je weet niet zo goed hoe.

Als de man een bekende van je is, dan is de droom een afspiegeling van je gevoelens voor deze man.

Kijk maar of je er wat aan hebt.

groeten Hans.