Dit forum liep van 2008-2020, is nu gesloten en te bekijken als archief. Berichten plaats je in het nieuwe droomforum

Ongeluk met verraad?

zoey
12 jaar geleden

Hallo allemaal,

Ik snap niet zo goed wat ik gedroomd heb, het was een pittige.
Ik zal het zo goed mogelijk proberen te beschrijven, hopelijk kunnen jullie me een beetje helpen.
( ik droom trouwens zoiezo de laatste tijd heel veel, wordt er heel moe van en soms ook bang, hebben andere dat ook?)
Maar goed ik droomde dat ik in het buitenland was, me broertje was er ook. En op een gegeven moment reden we op een hele scherpe bocht af in een dal en daar lag iemand een beetje tegen de berm aan op een deken. Blijkbaar was er iets met hem en we gingen kijken en probeerden hulp te bieden. Maar ik kon geen hulp bellen want ik wist het nummer niet en de taal kon ik niet. Een poosje later kwam er een bus aan rijden met hoge snelheid en ik zag dat ie uit de bocht zou vliegen dus ik riep tegen idereeen rennnen ( er waren ook nog andere mensen maar ik kon alleen me broertje herkennen.) en idd de bus vloog uit richting en reed over de man heen bij de deken, ik schrok en de bus kwam op ons af mijn broertje rende niet door en bleef staan ik was weer heel bang maar de bus stopte net op tijd. Ik ging kijken bij de man, en deze zei op een bepaalde manier weer niet of het gemeen was..) maar krijg er nu nog rillingen van) dat ik daar eigenlijk eerst zou liggen of moest liggen. Later kwam ik hem tegen in het bos verderop met ze vriendin en toen bleek ie springlevend en zei hij nog iets weet niet wat maar het bleek dat hij verraad gepleegd had.

Nog later zag ik een klein meisje op een ijsvlakte die iets tegen me zei. Volgens mij liet ze me haar onschuld zien.

Iemand die verklaringen heeft over mijn droom?

Groetjes zoey