beste mensen,
ik zit met een probleem..probleem wil ik het niet noemen eigenlijk,maar ik ken het gewoon niet plaatsen.
Ik droom al de afgelopen 2 dagen zo bizar dat ik bijna aan me zelf begin te twijfelen..en geen idee heb
wat ik er van moet denken..
zal het jullie uitleggen wat het is.
Ik loop samen met een meid ( die ken ik niet eens zolang) hand in hand op een gigantische regenboog,
prachtig plaatje om te zien, met op de achtergrond een donkere zwarte ruimte met kleine vliegende paardjes en geiten.. ( zie het als een regenboog in de ruimte zonder sterren en alles)..we belopen de regenboog een stuk..word nils gezegd alleen maar gelopen.
Tot op het moment dat het meisje mijn hand los laat en ik bleef staan, zij loopt door..zij zag iets wat ik niet zag maar wat zij graag wel wilde hebben, maar nogmaals IK zag het niet.
BAM....droom afgelopen,
ik word wakker met een ontzettend fijn gevoel..was heel erg gelukkig en had het gevoel van voldoening..
alsof ik alles had, maar ik wist dat ik net zo weinig had als dat ik naar bed ging.
Ik heb het verteld aan het meisje..( neem het der niet kwalijk mocht ze denken dat ik een stalker ben haha) maar goed we denken er beide ja..nuchter over?..
Heel de dag over gepraat, en het was weer tijd voor mij om naar bed te gaan.
nou heb ik nooit gedacht dat ik een vervolg op me droom kon hebben maar het was er..
2e avond,
ik sta alleen op het puntje van de regenboog, die aan land gaat op de manier van ja...een klein riviertje noem ik het?
laten we het houden op regenboog water:).
aan land stond er een heele mooie witte schommel met een rood zit plaatsje..
laat nou net weeeeer de zelfde meid daar zitten op dat schommeltje..
Ik voelde me..verdrietig..alleen en heel erg slecht..waarom?
telkens als zij aan het schommelen was..kreeg ik een raar geluids deuntje te horen..
waardoor mijn regenboog waar ik op stond verder van haar vandaan ging..
ik voelde me ellendig..in de steek gelaten maar alles behalve gelukkig..
Ik word wakker..en heb het gevoel mee genomen uit mijn dromen naar de realiteit..net als de dag daarvoor.
Nou is mijn vraag...Wat moet ik hiermee?
is het een aantrekkingskracht die ik naar het meisje heb onbewust??
is het ik die om hulp schreeuwt of zij..
wat is dit? want ik weet het niet meer..
Maar wat was de regenboog waar we op liepen byzonder mooi zeg..
hoop een beetje snel antwoord te krijgen:)
groetjesss