Dit forum liep van 2008-2020, is nu gesloten en te bekijken als archief. Berichten plaats je in het nieuwe droomforum

raare droomen

Robbie
12 jaar geleden

ik weet niet zeker of ik hier wel op de goede pagina post..

ik heb al meerdere keeren dezelfde droom gehad en begin me tog wel af te vragen wat het nou zou moeten betekenen dan en k kwam niet veel verder met het woordenboek dus besloot hier maar s te vragen,

het verloopt ongeveer zo. Ik kan het me nooit precies herrineren dus k zal de grove lijnen gewoon beschrijven.
om de een of andere reden ben ik in het huis van mn ouders waar ik wakker word (wat k wreemd vind aangezien ik er al jaaren niet meer woon) en sla ik voor iets op de vlucht. ik ren door de buurt heen en kom uiteindelijk aan met mijn platenkoffer (ik ben dj) in mijn handen op een veel te druk treinstation waar ik een trein vol met studenten in stap en mee dat ik instap zie ik mijn platenkoffer staan buiten de trein op het perron.. Daarna wil ik hem pakken en kom k er achter dat die niet van mij is..

Het treinstation komt vaker voor in mijn droomen.. ook heb ik eens gedrooms over een reis naar een stad met vrienden van me waar ik uiteindelijk in de stad ook weer op de vlucht ga voor iets, en al mijn vrienden kwijtraak.. waarbij ik eindig in een leeg station..

verder kan ik me nooit veel herinneren en droom ik over het algemaal zo en zo niet zo vaak dus ik vraag me af wat er dan nou aan de hand zou moeten zijn...

Als iemand mij hier meer over kan vertellen dan graag
Met vriendelijke groet robbie