Hoi iedereen!
Ik ben een meisje van 13, En ik had deze nacht een nog al rare droom zegmaar.
Niet echt eng, maar gewoon raar. Ik probeer zoveel mogelijk details te geven.
Ik stond met me broer en moeder bij of in een wei. En er stonden paarden.
Ik zag opeens een eenhoorn, met een oranje afro. De eenhoorn had allemaal felle kleuren, die ik me niet meer herrinder.
Ik zei dat ik 'm nogal belachelijk vond en hij sloeg op hol.
In een flits stonden we in onze woonkamer. Het kindje van me broer, (pas 1 jaar) was er opeens ook in een maxi-cozi.
Ik kon ineens allemaal lenige sprongen maken, want de eenhoorn was er ook en wou ons aanvallen.
Zo een tijdje verder hadden we de deur van de keuken naar de woonkamer kunnen sluiten. Maar het kindje van me broer was dus nog in de woonkamer. En we voelde de eenhoorn tegen de deur bonken. (De hoorn ging niet door de deur, hoe dat kan, weet ik niet.)
In een flits weer was ik in het ziekenhuis bij die baby. Er was niets mis met 'm , maar hij lag daar maar blij te lachen.
Toen ging ik naar me moeder in het ziekenhuis, ze was niet eens aangevallen. Maar met haar was ook niets mis.
Toen ineens zat ik in de klas, en me moeder in de hoek van de klas. Zat ze de les mee te doen.
Vervolgens riep ik opeens; IK GA NAAR MILAN. (kindje van me broer) En ging ik naar een andere klas waar hij zat.
Ik ging dat kindje dus halen en bracht hem naar mijn klas. Toen werd ik wakker.
Heeft iemand hier een verklaring op?