Ik had laatst een nogal vreemde droom:
Ik was in een soort van kostschool. Het was er magisch en leek totaal niet op een normale kostschool. Ik geloof dat het al eerder in mijn droom is voorgekomen, maar ik weet het niet zeker.
In mijn droom hoorde ik dat een van mijn vrienden overleden was en dat ik bij zijn vrienden in de kamer terecht kon, dus dat deed ik. Natuurlijk moest ik huilen nadat ik dat gehoord had. Wat er daarna gebeurde is nogal vaag. Het stuk dat daarna kwam herinner ik me nog wel goed. Ik lag in bed (een stenen geval dat boven een zwart gat uitstak) en in het bed naast me lag een van de vrienden van mijn overleden vriend. We kletsten wat, totdat er een klein torentje achter ons uit de grond omhoog rees. Terwijl de toren omhoog rees en draaide kwamen er glitters aangewaaid die aan de toren vast bleven kleven. Toen ik mijn blik weer naar het raam wendde zag ik dezelfde toren die precies hetzelfde draaide en precies dezelfde glitters op zich had. Op de achtergrond hoorde ik emotionele muziek en moest ik weer huilen.
Ik hoop dat iemand mij kan uitleggen wat deze droom betekend!