Dit forum liep van 2008-2020, is nu gesloten en te bekijken als archief. Berichten plaats je in het nieuwe droomforum

Droom over haan die iemand anders gevangen heeft

Birgit Reynaert
11 jaar geleden

Hallo,

ik heb deze nacht een vreemde droom gehad. Het ging namelijk over een soort feest. Er was een foto met mensen op die ik van vroeger kende, omdat er omwille van de een of andere gelegenheid een feest was, maar ik weet niet meer precies voor wat. Op die foto stond er ook iemand tussen die ik niet van vroeger ken, maar van nu. Ik ken hem niet zo goed. Ik heb er mee samengewerkt voor een groepswerk, zo'n drie/vier jaar geleden en ik weet hoe hij eruit ziet en dat is het zo ongeveer, dus ik ken hem niet zo goed.
Na die foto ging de droom verder. Ik was samen met hem in een soort reuzenkippenhok (ik weet niet hoe ik het precies moet noemen) en er waren heel veel kippen en maar één haan. En we wilden de haan vangen om te kijken of dat de haan van heel de hoop was, omdat we het niet zeker wisten. Dus we hebben dus achter die haan gezeten en die jongen heeft dan die haan voor mij gevangen.
Wat betekenen die kippen en die haan en het feit dat die jongen die haan voor mij gevangen heeft? En waarom die jongen, die ik niet zo goed ken?
Ik heb onlangs ook kippen gezien op de achtergrondfoto van iemands profiel, zou dat er ook iets mee te maken kunnen hebben? Maar waarom die haan dan? En wat betekent het feit dat die jongen hem voor mij gevangen heeft?

Alvast bedankt!

Groetjes