Dit forum liep van 2008-2020, is nu gesloten en te bekijken als archief. Berichten plaats je in het nieuwe droomforum

intiatieritueel/ marteling

11 jaar geleden

Hoi,

ik had een aantal dagen geleden een droom die me nog steeds heel erg bezig houdt.

Ik bevind me samen met een andere persoon in een soort van ondergrondse ruimte/ grot, verlicht met kaarsen en vuur.
Het gevoel dat ik er bij had was dat we plotseling dat ritueel waren binnengevallen en dat we er eigenlijk niet hadden mogen komen. De persoon die bij me is voelde bekend, al ik geen idee heb wie het is, of het een man of een vrouw is. Een soort van 'energie' die bekend aanvoelde in mijn droom.

In die grot vond een soort van obscuur initiatie-ritueel plaats, dat in ieder geval ik ook moest ondergaan (een geval van 'the wrong place at the wrong time')
In dit ritueel vonden martel-achtige handelingen plaats, waaronder een houten staak die midden in m'n ruggegraat gestoken werd. Dit lukte in eerste instantie niet, tot drie keer toe werd die staak m'n rug in geramd. Achter mij sprak een onbekende mannenstem mij bemoedigend toe, dat dit moest gebeuren...

Kan iemand mij wat helderheid verschaffen wat deze droom betreft?