Dit forum liep van 2008-2020, is nu gesloten en te bekijken als archief. Berichten plaats je in het nieuwe droomforum

raare droom over weerwolfen en zombies

hesoyam yecgaa
11 jaar geleden

Ik werd wakker in mijn kamer ik had echt zo'n gevoel dat ik naar school moest ik zetten de tv aan en zag allemaal rare beelden zoals wolven mensen die aan het rennen zijn en militaire voertuigen in een flits voorbij ik loop naar beneden en hoor mensen schreeuwen: ze komen ze komen
ik doe rustig het gordijn dicht tot dat ik een explosie hoor ik deed de gordijnen weer open de hele straat ligt vol met mensen in een flits ren ik weg voor zombies (ik snapte er niks van) ik word bij mijn schouder gepakt en naar binnen geduwd het is een meisje dat dat iets zoekt op mijn en vraagt: ben je gebeten hé luister je wel
ik kijk naar haar en zeg: hoe laat is het ze geeft aan mij een horloge en ik kijk er op de wijzers draaien rond
ik snap er niks van dan hoor ik gebonk op de deur er komt iemand binnen
het meisje kijkt verbaast :papa gaat het PAPA
de man beet haar en ik viel uit een raam geen idee hoe het was nacht en volle maan ik had hier geen goed gevoel over
ik hoor soort snuffelend geluid en zie een pistool liggen ik ren er naar toe en werd gegrepen door een grootten grijzen wolf
hij kon praatten nou meer grommen en zij: weet je wat echt te kracht is ik knikte en pakte het pistool en schoot de wolf was dood maar ik had een grootten beet op mijn arm ik transformeerde meteen ik was nu ook een weerwolf ik voelde mij vrij ik rende wat rond en het werd dag die dag kon je de schaden zien het gemeentehuis was de toren er af gevallen staarten waren bezaaid met zombies en lijken en ik zij tegen me zelf: dit is nog niet het einde van de wereld

en ik werd wakker en ik heb die zin nog steeds in mijn hoofd heb ik teveel games en films gezien of heb ik een rijke fantasie deze droom ging nog een paar dromen veder

wat betekent dit ??