Dit forum liep van 2008-2020, is nu gesloten en te bekijken als archief. Berichten plaats je in het nieuwe droomforum

Droom over drietand, Goden en dolfijnen

11 jaar geleden

Van de week had ik echt een vreemde droom, zoiets heb ik nog nooit eerder gedroomd.
Het leek zich af te spelen al eeuwen geleden...
Ik stond met nog een hele hoop andere mensen bij een soort haven.
Het was overdag, maar erg donker. De wolken kleurde donkergoud, paarsachtig.
Voor mij gebeurde iets merkwaardigs. Ineens zag ik een heleboel dolfijnen, ook donker(grijs geloof ik), verschijnen in de haven/zee. Ze kwamen allemaal te samen om zo een hele lange vlecht te maken. Een vlecht van dolfijnen. Dit werd de staf van de drietand. Het was dus een erg grote lange drietand met als staf, gevlochten dolfijnen.
Iedereen raakte in paniek, omdat de oudere generatie/goden, werden achtervolgt door deze grote drietand.
Ik wilde ze redden en had een groepje mensen achter mij staan, maar het ging niet. Het was 1 en al chaos. Ook moesten we zelf uitkijken dat we niet werden geraakt door straal water dat uit de buik v.d oudere generatie kwam, die waren geraakt door de drietand.
Na een tijdje had de drietand blijkbaar alle goden te pakken (ze zaten vast aan de gevlochten dolfijnen).
De jongere generatie, waaronder ik, stonden in een grote katholieke kathedraal. De drietand vloog door de kathedraal met de goden eraan. De goden waren nu kwaadaardig en riepen iets van: 'Laat ons gaan'. En toen verdween de drietand door het grote glas in lood raam.
De oude generatie was weg, de nieuwe generatie bleef over.

Ik zou graag willen weten wat het betekend.