Dit forum liep van 2008-2020, is nu gesloten en te bekijken als archief. Berichten plaats je in het nieuwe droomforum

ouders

11 jaar geleden

hoi,
ik heb elke nacht twee de zelfde dromen!

ik droom dat mijn ouders ruzie hebben en dat ik hard weg ren. dan wordt alles wazig en sta ik opeens in een andere stad en zak ik in elkaar tegen een gebouw dan valt er een schaduw over mij heen als ik omhoog kijk zie ik een vrouw die vraagt wat er is dan vraag ik waar ik ben zij zegt je bent in Brunssum dan schreeuw ik maar ik kom uit Almere dan zegt de vrouw kom even met me mee ik zie dan dat ik pas tien ben in plaats van 15 ik loop mee en vraag hoe oud ze is dan zegt zij ik ben 27 en jij ik zeg dan ik ben 10 als we bij haar thuis komen zegt ze dit is mijn vriend die vriend is 28 dan wordt het wazig en schik ik wakker.

val ik weer in slaap
sta ik op school en komt de nieuwe leraar binnen is het die man uit Brunssum als de les voorbij is zegt hij anne kan ik je even spreken ik ja hoor hij zegt dan uh.. ik ... wat vraag ik dan hij zegt ik ben je va... ik mij vader! hoe kan dat hij verteld dan ik heb een vriendin zwanger gemaakt en jij bent mijn dochter en dan wordt ik wakker hoop de reden te ontdekken waarom die droom steeds terug komt