Dit forum liep van 2008-2020, is nu gesloten en te bekijken als archief. Berichten plaats je in het nieuwe droomforum

Gestoorde droom, maar voelde niet aan als nachtmerrie..

11 jaar geleden

Hallo,

ik heb speciaal een account gemaakt om hopelijk een uitleg te kunnen krijgen over deze aardig gestoorde droom. Ik heb veel rare dromen gehad maar dit sloeg echt alles.

Ik droomde dat ik samen met iemand anders op een busbaan was. Deze persoon kende ik niet, het was een man. Ik zag zijn gezicht in de droom ook niet goed, dus ik zou hem nu ook niet kunnen herkennen. We liepen op een busbaan, precies dezelfde als die in ''het echt'' een paar meter van mijn huis vandaan is. We liepen daar met de fiets aan de hand, en hij had een bijl bij zich. Het was echt zo'n houthakkersbijl. Van het een op het andere moment begon er muziek te draaien (Het was een nummer van het album Kill em' All van Metallica, ik weet niet welke) en had ik in 1 x de bijl in mijn hand. Het was laat in de avond, maar er kwamen mensen aanfietsen. Eerst sloeg ik met de bijl richting een fietser, maar ik miste. Dit deed ik expres. Toen kwam er nog een persoon aan, en daarvaan raakte ik de fiets. Deze persoon viel, maar leefde nog. Intussen lachte de man die bij me was als een gek, en hij genoot er helemaal van. Het raarste was, dat ik zelf in de droom niet goed doorhad dat wat ik deed eigenlijk niet mocht. Er kwam nog een fietser aan, deze sloeg ik van de fiets af. En wat ik me alléén nog kan herrineren daarna is dat ik met bijl in aanslag op hem/haar afliep.

Dit is niet verzonnen, dit is echt een droom. Het voelde niet aan als een nachtmerrie, en daar maak ik me nog wel het meeste zorgen om..

ik zit op het moment in een belangrijk deel van mijn leven, en er gaan in deze 3 weken veel dingen veranderen, zou het daarmee te maken hebben...? Ik kan deze droom tot op de dag van vandaag zo helder voor me halen dat ik haast weet dat hij iets belangrijks betekent..

Gr. Margus