Laat ik me even snel voorstellen. Ik werk nu gedurende 10/12 jaar in de horeca en heb bij diverse (top)restaurants gewerkt. Ik ben 32 jaar en een man, en wil een carriere wissel gaan doen omdat ik toe ben aan nieuwe dingen. Al meerdere malen heb ik mogen helpen bij uitvaarten ook bij die van kinderen. Dus ken ik hoe zwaar het af en toe kan zijn. Ook merk ik hoe mooi het vak is, de dankbaar heid en de voldoening die het geeft iets te kunnen betekenen geven me de kracht om door te zetten naar wat kan zijn een mooi iets.
De laatste paar weken heb ik dromen die gaan over de dood of waar een uitvaart in verbeeld worden. De droom die ik vannacht had was daarin wel bijzonder. Ik weet nog dat een vrouw (kennis van me) waar ik in de droom mee sprak over dat ik werkzaam ben in de uitvaart. Ze was hier niet verrast over en had het wel verwacht. Daarop volgend nam ze me mee naar een haven waar een boot lag aangemeerd, ze vertelde dat er een uitvaart aan de gang was en dat die vrouw die zou worden begraven/ gecremeerd nu bezig was aan haar laatste reis. De kist werd van de boot af gedragen, de kist was wit en een rond (ovaal) model met een glazen platte deksel, ik kon dus zien dat hier een oudere slanke vrouw met donker haar in lag, en met 3 wondjes op de linkerkant van haar hals. Wat verder erg opvallend was bijna iedereen in de droom was een vrouw/ vrouwelijk. En de kleur wit kwam veel voor in de droom. De kennis van me had rood haar(Natuurlijk rood).
Erg bijzondere droom die ik niet goed kan verklaren, door betekenissen op te zoeken. Wat is jullie mening alvast hartelijk dank !