Ik droomde dat ik met mijn moeder in de auto zat en heel hard over water reed, het was heel normaal dat de auto niet zonk.
We raakte verdwaald en kwamen heel hoog terecht in bergen/rotslandschap, we klommen heel stijl omhoog een bergwand op, maar dat lukte niet, toen namen we een andere weg en kwamen we op een plek terecht waar een kunstenaar aan het werk was. Hij had die plek gemaakt, er waren dieren, overal stonden kaarsen en mooie vuren, er waren kleuren (paars/rood/oranje) in de bergwanden gemaakt en het uitzicht was waanzinnig mooi, het was een beetje griezelige kunst, maar zo mooi en surrealistisch, ik wilde daar heel graag blijven en alles bekijken, kon er geen genoeg van krijgen. De kunstenaar bleef maar in een vreemde taal tegen ons praten, uitleggen wat hij had gemaakt (dacht ik) hij begreep niet dat we hem niet verstonden. Hij had wit blond haar en het was nog een jonge man (ik ben zelf 23). De droom eindigde dat hij me van achter omhelsde en mijn moeder een foto van ons nam terwijl wij vanaf de top naar de vallei onder ons keken, ik wilde daar niet meer weg, en wilde ook niet wakker worden.
Wat heeft dit te betekenen?