Dit forum liep van 2008-2020, is nu gesloten en te bekijken als archief. Berichten plaats je in het nieuwe droomforum

ex vriendin van ex, die steeds terug komt in mn dromen... help!

11 jaar geleden

Dag, ik zou zeer graag een klein uitleg krijgen over mijn dromen... ik voel me er wat vreemd door.
Ik heb vrij lastige (bijna 4) jaren na dat het gedaan was met mijn exvriend, hij ging weg naar een ander meisje (waarmee het ondertussen ook gedaan is) maar hier zit het probleem, ik ken dat meisje niet (weet wel hoe ze eruitziet) en ze komt laatste tijd steeds terug in mijn dromen in verschillende themas... eerst droomde ik dat we aan het praten waren, ik vroeg haar waarom het gedaan was tussen haar en mn exvriend... in een andere droom kwam ze voor volledig zonder makeup (t is een meisje met veel makeup altijd) in die droom spioneerde ik haar... ik had ook 3 GIGANTISCHE teken op mn rechterbeen die eruit haalde. Ik vind het gewoon erg vreemd dat ik over haar droom, het moet iets betekenen... en steeds wil ik echt weten waarom het gedaan was tussen hun... waarschijnlijk ben ik daarin gewoon opzoek naar waarom het tussen mij en mn exvriend gedaan was. ik heb er geen contact meer mee... al heeft hij verschillende keren bericht gestuurd dat hij me terug wilt. ik heb gewoon een grote trauma... ik begrijp ook soms dat ik mischien eidelijk VERDER kan leven als ik het gewoon met hem uitpraat... mr soms denk ik dat als ik hem terug zie dat ik dan gewoon flauwval. het is complex... maar als er iemand me kan uithelpen met dat dromen over dat meisje zou me echt helpen! ik zou zeer dankbaar zijn!