Afgelopen nacht heb ik heel apart gedroomt met volgens mij veel symboliek erin.
Hier is de omschrijving van mijn droom:
Ik keek uit het raam, het was s avonds en ik zag een hele mooie zonsondergang. Het was maar een klein rood vierkant en vanuit de hoeken gele/oranje strepen naar het midden toe. Dat was de lucht van de zonsondergang.
Ondertussen hoorde ik veel geknetter. Er was een zonnestorm bezig waarbij veel energie vrij kwam.
Het zag er heel apart uit, uit de zon sprongen er blauwe en groene slierten die de elektriciteit moest voorstellen.
Een grote groep witte vogels vloog langs, ze vlogen van rechts naar links in mijn droom.
Daarna kwamen er wolken van gekleurde bloemen overgedreven. Het was een erg mooi en magisch gezicht.
Ik stond op dezelfde hoogte als de bloemen, dus niet op de grond van de aarde.
Nadat de wolk met bloemen voorbij was, kwamen er drijvende vazen met takken en rode besjes voorbij.
Hoewel mijn moeder in mijn droom in paniek bezig was om alle stekkers uit de stopcontacten te halen, voelde ik me in de droom erg rustig en verwonderde ik me over wat ik allemaal zag.
Toen de zonnestorm voorbij was, was ik in mijn ouderlijk huis. Ik liep naar buiten en zag daar mijn kat (die ik pas geleden heb moeten in laten slapen) Ik wilde de kat pakken maar ze glipte uit mijn armen en ik werd weer wakker.
Wat zou deze droom toch kunnen betekenen? Alles was zo helder en in detail!!
Ik ben erg benieuwd
Groetjes,
Lisette