Hallo allemaal,
Ik heb vannacht iets gedroomd waar ik een beetje mee zit!
De droom was levens echt als of het gister gebeurd kon zijn.
~
Ik liep met mijn man door de duinen en liep langs een huis wat als thuis voelde, het was een lief huisje op het strand direct aan zee. Ik vertelde mijn man dat ik me hier altijd zo rustig, blij en veilig voelde. Waar op hij antwoordde dat word je altijd als we hier langs lopen. (dit was de eerste keer dat ik over dit huisje droomde) Ik keek nog even naar het huisje als of ik me kon herinneren dat ik daar als kind had gewoond. We liepen weer verder en kwamen aan bij een glazen schuifdeur, we liepen naar binnen en het gevoel van veiligheid was wegen ik voelde me bedrukt, er kwamen mensen naar me toe om te vragen welke jurk ik aan wilde en hielden er 2 voor allebei wit, maar vertelde ze dat ik ze niet mooi vond en kreeg een andere met bloemetjes en een beetje zwart er in. Een vrouw deed hem bij me aan en het voelde heel beklemmend met al die mensen om mijn heen die aan me zaten te plukken, als of ik een heel bekend iemand was. Eenmaal aan gekleed werd mijn man achterin gehouden als of hij niet belangrijk was. Ik liep naar buiten waar allemaal paparazzi stond. Maar de jurk die ik aan had gekregen liep niet lekker als of mijn benen aan elkaar gebonden waren. Ik moest naar een rij auto's die langs het plein stonden allemaal zwarte maar de voorste auto waar ik in moest was licht bruin. Naast me liep een mevrouw die een paraplu voor me op hield, want het regende buiten. Ik mocht haar hand vast houden om niet vallen op de natte trappetjes die in de bestrating van het plein zaten. Toen deze dame de deur van de auto open hield kon ik in stappen. Ik wou door schuiven zo dat ze naast me kon zitten maar de chauffeur wou bijna weg rijden waar op ik naar hem riep: Stop, mijn hofdame moet ook mee! Ze stapte gelukkig voorin in!
~
Pff... Ik ben benieuwd wat zo'n droom kan betekenen. Het heeft veel indruk op me gemaakt omdat ik alles zo duidelijk heb gezien.
Groetjes Angelique