Ik heb vanacht gedroomd over een tankstation dat we gegijzeld waren door een aantal zwarte mannen ik was daar met mijn vriend en ineens was hij verdwenen.. deze zwarte man schoot in de lucht en enkel op mij 1x ik smeekte hem om niet verder te schieten ik zei mijn baby mijn baby maar ik was niet echt zwanger hij schoot toen ook niet meer.. er waren een aantal mensen onderandere deed een hoer een teken in de auto van neen maar ze state uit ze was niet echt angstig ofzo ondertussen was ik geschoten en kwam mijn vriend nog steeds niet opdagen een ondbekende man en vrouw van een vreemde origine nam me mee naar hun thuis. Met een flits zat ik terug bij mijn bomama in haar bed mijn schotwonde was nog steeds niet verzorgd ik smeekte aan mijn mama aan de telefoon of ze me naar het ziekenhuis wou brengen maar ze weigerde i9k ben bezig antwoorde ze..ik heb het dan maar zelf gedaan ik haalde een kogel uit mijn hoofd en uit mijn buik het was een puntscherpvormige kogel en verandere in een grotedikke opgezwolle penis. Mijn wond was rood en bloedde maar er kwamen ook witte wormkes uit ik was in paniek en angstig ik was opzoek naar mijn vriend en had hem nog altijd niet gezien !! Ik dacht aan mijn ex ik vondt hem niet.opeens met een flits zat ik bij mijn vriend in de auto op een donkere duistere wildernis weg we waren opweg naar een ziekenhuis opeens zegt hij mijn vriend wil u zien ik vertrouwde dit niet.. hij stopte hij zei eet een qroque ik ga dit halen voor u hij stopte de auto en ging naar een donkere houten hut. Ik zat alleen in de auto en ineens kwammen er 2 kleine jongens ook van turkse origine en hij had een bazoeka vast , hij schoot met deze bazouka op mij en alles vatte vuur ook ik een deel ik deed de auto deur open en ontsnapte en ging naar de donkere hut om troost te zoeken bij mijn vriend daar zie ik mijn vriend met een andere man onderhandelen en kwamen de 2kleine jongens ook naar daar toevallig waren deze 2 kleine jongens de kinderen van nog 2 volwassen mensen dat daar waren in die hut!
Ik was verbaasd en vluchte toen pakte een oude man in de 40 mijn arm en zei ben jij ... ik zeg laat me los hij zegt kom ik moet u iets laten zien of vertellen ik zeg ga weg ga weg en ik word wakker.. het gevoel van deze droom was onbeschrijfelijk pijn angst vlucht vuur vatten onzekerheid onwetendheid in een hoekje gedreven zzo voelde ik mij toen ik wakker werd.. kan iemand mij meer informatie te geven wat dit juist wil zeggen? Ondertussen had ik in mijn droom het ziekenhuis of de verzorging nog altijd niet gekregen zoals het zou moete zijn.
Graag u reactie hiervoor. Mijn vriend is een halve turk