Dit forum liep van 2008-2020, is nu gesloten en te bekijken als archief. Berichten plaats je in het nieuwe droomforum

Droom

Sem
10 jaar geleden

Hallo,
Vannacht had ik een soort van rare droom. Het begon gewoon of dat er niks aan de hand was. Ik hoorde eerst bij de duitsers van de tweede wereldoorlog. Ik wou dus vluchten met paar vrienden van mij. Maar toen gebeurde er iets waardoor het niet kon. Toen werd ik geroepen door een vrouw en ik moest met mensen mee gaan lopen. Ik zag allemaal soldaten en een koets en een glimende auto. Ik dacht o ik mag wel in de auto. Maar nee ik moest lopen. Toen kwam ik bij zo kleine glazen arena aan. Ik werd daar in gestopt maar 23 andere mensen en sommige kende ik. Toen kwamen er allemaal vermaagde mannen vrij en die liepen richting de uitgang. Ze waren echt verwaasloost. Boven ons was een soort langwerpige bak. Ik vroeg aan. Een soldaat wat gebeurd er. Hij zei je krjgt dadelijk voer over je heen en dan komen er stieren vrij en die zijn zwaar argresief. Ik klimde op zo ladder en ik kwam niet onder de voer. Toen waren en nog best wel veel mensen nog levend en mochten we elkaar dood maken. Ik deed dat niet en vluchten. Toen hoorde ik een grote klap. Het was een atoombom. Ik wou vluchten maar wist niet waar heen. Toen kwam het rare ik wist opeens waar ik heen moest en die weg kwam me bekend voor een in vorige droom. Ik ging er in zitten en was soort van glijbaan en er zAt al wat zand in. Toen ik net benede kwaw, kwam er een lading zand over me heen. Ik was beneden en achter me sloot zo stalen muur. Ik keek en er zaten allemaal zusters in zo wagonwagen. Ik zei wie zijn jullie en wat is dit. Zei zeiden dat ze bij hitler hoorde maar dat moest van hem. Hitler had voor hun zo bunker gemaakt als er iets mis ging met de proeven van de atoombommen. Alles zT heel goed vast alles was met dik staal gesloten. Toen gingen we omhoog met de bunker en de wagonwagentjes. Boven ons zat een dikke raam. En we keken er naar en toen kwam een vliegtuig zo op de raam maar de raam was veel te sterk en zaten er maar paar schrammetjes op. Toen ging alles van de bunker er af en zatenwe gewoon op zo wagonwagen.die rondjes maakt net bij skieën. Opeens kwamen al die mensen uit de arena er uit en wouden mee op de wagonwagen. We moesten terug vechten en dat lukte ons. Het leek net of de kabel groter was om verder te kunnen gaan. Opeens gingen we effe stoppen en zag ik me ouders uit de trein en die had ik nog nooit gezien. Maar hun wisten niet dat ik hun zoon was. Dus ik haalde een foto uit me zak maar die was ik kwijt.en ik wis waar die was dus wou hem halen maar toen werd ik wakker. Het engste was dat het leek of dat ik het al een keer had gedroomd. Graag wil ik weten wat deze droom betekend