Dit forum liep van 2008-2020, is nu gesloten en te bekijken als archief. Berichten plaats je in het nieuwe droomforum

het meisje in de witte nachtjapon

kelsey_4
10 jaar geleden

Hallo,

Ik droomde een tijd geleden iets en dat hield mij heel erg bezig, ik probeerde van alles om er achter te komen wat het betekende maar dat is niet gelukt. Dus ik hoop via deze manier dat iemand mij kan helpen.

Ik droom dat ik op een soort schip zit, zo'n schip als ze ook wel gebruiken bij "pirates of the caribbean". Maar in ieder geval zat ik binnen. Het schip zag eruit alsof het net was getroffen door een bom. Het was compleet verwoest, overal lagen houten planken en troep. Toch stonden de wanden nog omhoog.
Ik zit voor een kaptafel (een simpele tafel met een spiegel er aan vast). Ik ben bezig een knot bij mezelf te maken als ik opeens een meisje via de spiegel achter mij zie. Je legt haar hand op die van mij terwijl ik nog bezig ben met die knot. Maar op het moment dat ik me omdraai is het meisje weg, als ik dan weer terug draai en in de spiegel kijk is ze nog steeds weg. Waarna ik weer verder ga met mijn knot.
Dit gebeurd verder in mijn droom nog een keer en dan ook precies hetzelfde als de eerste keer. Het enige wat ik nog van het meisje weet is dat ze jonger was dan mij, ze was ongeveer een jaar of 5 à 6 schat ik. Ze is per definitie dus ook kleiner dan mij en ze droeg een witte nachtjapon.

Ik hoop dat ik antwoord krijg op mijn droom, wat het nou precies betekend en waar het op slaat,

Kelsey