ik zou graag de betekenis weten van deze volgende droom.. ik droom nooit zo duidelijk en vergeet het meestal al voordat ik wakker ben, maar deze droom blijft me maar bij!!
15-06
ik had samen met mijn beste vriendin samen een kinderopvang voor ouders die niet veel geld hadden,
op een dag bracht ik een van de kinderen (een donker meisje) naar huis op de fiets omdat haar ouders
haar niet konden ophalen.
toen we van een berg af reden reed zij voor mij en kwam er een auto aanscheuren op de verkeerde weghelft
en die reed recht op ons af (in de auto zat een man met een pruik op verkleed als vrouw?!)
doordat ik naar het meisje schreeuwde week ze net uit achter een geparkeerde auto, en mij lukte het zelfde.
uit boosheid schreeuwde en gebaarde ik naar de auto met de man, en die zag me.
hij draaide zijn auto en kwam weer op ons af maar omdat we achter geparkeerde auto's zaten
kon hij ons niet raken, dus stapte hij uit.
ik merkte heel duidelijk dat de man erg dronken was (echt een psychopaat).
ik beveel het meisje te rennen en iemand te zoeken zodat ze veilig was, en (gelukkig) was de man
niet ik haar geintresseerd maar in mij.
hij kwam op me af en ik begon te schreeuwen voor hulp, hij sloeg en bedreigde me maar omstanders hadden de politie
al gebeld en die was er ineens super snel.
de man keek me (echt doodeng) aan en bleef maar zeggen dat hij me wel zou vinden en zou krijgen.
dan (ik denk dat ik een stukje van de film kwijt ben) ben ik ineens weer ergens anders en komt hij weer op me af.
(dit gebeurt een paar keer) en ik weet niet meer hoe maar ineens ben ik mijn handen kwijt.
op dat moment komen vrienden van mij (geen idee wie t waren) en zij (sneden?) ook zijn handen af.
(ik ben echt de hele droom doodsbang) pas op dat moment komt weer de politie en wordt hij opgepakt.
dan (ik denk dat ik weer een stukje kwijt ben) zijn we ineens bij de rechtzaak en loop ik (met mijn oma naast me?)
en hij loopt samen met zijn vrouw (ook een donkere vrouw) naast zich.
en kom ik erachter dat ook zij heel weinig geld hadden.
in de rechtzaal zitten hun voor mij en wordt hij veroordeeld (en zou hij nooit meer vrij komen)
ik zie op dat moment zijn vrouw instorten en hij heeft nog steeds zo'n grijns en big smile
op zijn gezicht en ik kon liplezen dat hij zei dat ik nooit van hem af zou zijn.
dan fluistter ik bij zijn vrouw in haar oor dat ik haar zal helpen om voor de kinderen te zorgen met onze opvang,
zodat zij kon werken voor geld om voor haar kinderen te zorgen,
en op dat moment word ik wakker.?!