Dit forum liep van 2008-2020, is nu gesloten en te bekijken als archief. Berichten plaats je in het nieuwe droomforum

zangeres terugkomende droom

rae
10 jaar geleden

Hallo iedereen,
Ik heb sinds een aantal jaar een droom die steeds in ongeveer dezelfde vorm terug komt.net ben ik ontwaakt uit zo een droom en Ik ben inmiddels erg benieuwd wat deze droom betekent. Ik hoop dat iemand daar ideeën over heeft.
De droom gaat altijd over een zangeres, (zij is bijna wereldwijd redelijk bekend) ik ontmoet haar bij toeval op de middag voor de aanvang van het concert. De hele middag spenderen we dan samen. we hebben het leuk samen we hebben serieuze gesprekken en maken veel geintjes. Om onduidelijke redenen raak ik haar dan altijd op een gegeven moment kwijt en ga ik haar zoeken. Ik ben hierbij niet panikerig ofzo, maar snap nooit hoe ze ineens weg kan zijn. Ergens weet ik ook dat het bijna tijd voor haar zou zijn geweest om zich langzamerhand zich te gaan voorbereiden voor het concert, maar altijd is ze zomaar weg en ga ik toch zoeken. Ik loop rond en " spring van plek naar plek", maar het vinden lukt nooit en ik ontwaak. Deze dromen zijn altijd in het engels, haar moedertaal.
Net vroeg ze me, tijdens onze middag, voor het eerst iets vreemds, ze vroeg aan me: who did you kill. Ik herinner me dat ik verbaasd was en dat ik duidelijk liet zien dat ik haar vraag niet helemaal begreep. Ze legde wat uit, maar dat herinner ik me nu niet meer. De middag ging verder en de droom ging verder zoals gewoonlijk. Met als enige variant dat ze wel aangaf dat ze zo weg moest, maar alsnog was ze gewoon ineens verdwenen en ging ik weer op zoek zonder resultaat.
Ben erg benieuwd wat dit zou kunnen betekenen. Het is mi wel iets belangrijks, omdat ik deze droom al zeker vier tot zes jaar heb en dat ik hem elk jaar een paar x krijg.
Ik hoop dat iemand goeie ideeën heeft.... ik dank jullie alvast.
Groetjes Rae