Dit forum liep van 2008-2020, is nu gesloten en te bekijken als archief. Berichten plaats je in het nieuwe droomforum

zweven zonder benen/niet kunnen bellen

Nizh
10 jaar geleden

Hallo,

Ik wil graag mijn droom hier delen. Momenteel voel ik mij radeloos en hulpeloos. Kom ik voor mijzelf op dan werkt het mij juist enorm tegen. Ik weet het allemaal even niet meer en ben dan nu ook ongelukkig.

Het volgende heb ik afgelopen nacht gedroomd. Sommige dingen kan ik plaatsen, maar het is vaak fijn van een ander een en ander te horen. Dat kan het plaatje compleet maken...

Waar het precies begon in de droom weet ik niet meer, maar als ik terug denk zie ik als eerste het beeld van het kijken door een slaapkamer raam naar een man dat de deur blokkeert, omdat er iemand aan zit te komen. Hij is daar met zijn zoon. Deze jongen ligt met zijn hoofd schuin voor het raam naar buiten te kijken. Ik zie een hele grote litteken (onwerkelijk 1) in zijn hals richting nek. Ondertussen ben ik in ene de man. Ik wil bellen, geloof 112, maar dat lukt niet. Ik voel dat iemand zegt waarom bel je nou niet. Ik wil wel en de man wil ook wel, maar het lukt niet. Ondertussen kijk ik ook door het raam naar de situatie en dan zie ik de man (niet mijzelf als beeld).

Dan vlieg ik over de daken met die man uit de kamer, deze heeft geen benen (meer). Ik besef dat ik de jongen alleen heb achter gelaten en dat de slaapkamer deur openstaat. Maar ik voel dat dat goed is en dit de beste oplossing is. Ook bedenk ik mij dat het natuurlijk heel raar lijkt dat deze man nu vliegt/zweeft boven de daken zo zonder benen. Ik ben nl onzichtbaar en heb hem onder zijn armen vast. Dan besluit ik dat ik met mijn benen onder hem door ga en net doe alsof hij loopt op t dak. Ik ga door en 'spring' van het dak naar een boom.

Dan wordt ik wakker...
Tja ben erg benieuwd wat jullie inzicht is, bedankt alvast!!