Hallo,
Ik heb vannacht gedroomd over een jongen die ik nog nooit eerder gezien heb.
In mijn droom ging ik afspreken met een jongen die dit al een tijde aan me vraagt, hij kwam mij ophalen maar ik stond in de voortuin van het huis waar ik vroeger woonde en ben opgegroeid.
Toen ik buiten kwam stond hij er, maar ook nog een busje met enkele jonge mensen (allemaal begin de 20).
Ik zag de bestuurder (bruin haar, een beetje krullend) en het was liefde op eerste gezicht. Ook met een meisje die bij die groep hoorde kon ik het heel goed vinden.
Ze waren kaarten aan het verkopen voor een fuif en die jongen wou echt heel graag dat ik kwam. Even later was heel mijn familie en een paar van mijn vrienden ook in de tuin. Het volgende dat ik mij herinner is dat ze gingen vertrekken, dat ze iedereen normaal gedag zeiden maar hij gaf mij een kus op de mond.
Toen droomde ik ook over hoe hij mij smeekte over facebook dat ik ging komen en dat hij me kwam halen ( nu wel aan mijn huidige huis)
op het feestje had ik in mijn droom een hele leuke tijd met zijn vrienden (vooral het meisje dat ik eerder vernoemde) en ik werd smoorverliefd op hem. Op het einde van mijn droom lagen we samen in bed en was het plots al een jaar later, we waren er ook over bezig hoe graag zijn moeder mij had.
Wat zou dit willen zeggen? Verlang ik naar een (perfecte) relatie en nieuwe vrienden? En ik ben iemand die een schoonmoeder belangrijk vind omdat ik zelf geen moeder heb, dus dat lijkt me een logisch onderdeel in mijn droom.