Beste mensen,
Ik hoop dat iemand mij kan helpen. Ik heb iets gedroomd en ik zoek eigenlijk nooit iets achter dromen, maar ik heb sterk het gevoel dat deze droom een boodschap heeft.
Ik droomde dat mijn vriend weg moest (hij is schipper), maar dan nu met een vliegtuig. Ik was erg bang dat hem iets zou overkomen. Mijn vriend ging weg en ik zat ineens in een huis met zijn beide bazen. Toen ik daar uit het raam keek, zag ik een man samen met zijn herdershond op een hoge heuvel (die naast het huis lag) staan. Ondanks dat de man een paar keer zijn hond naar beneden leek te willen gooien, vond ik het uiteindelijk een mooi plaatje; die man met die wildkleur herdershond op die groene heuvel. Ik wilde daarom een foto maken. Toen ik echter klikte op het fotoknopje gooide de man zijn hond van de heuvel en sprong hij er zelf achteraan. Meteen zag ik mensen, komend uit de tuinen tegenover 'ons' huis naar de man toe rennen (die nu in de tuin van het huis waar ik was, lag). Ik rende er uiteindelijk ook heen, maar het enige wat ik zag, was een plasje bloed en de man zijn schoenen (die naast de mijne en nog een vreemd paar schoenen waren gezet). Ik kreeg sterk het idee in mijn droom dat die mensen van de tuinen waar ik overuit keek,de man snel hadden weggehaald (maar zijn schoenen dus hadden laten staan).
Wie o wie kan mij helpen?