Hallo, in mijn droom zit in in een sombere huis. Er zijn ook andere mensen ik herken mijn ex, zijn moeder de rest is mij vreemd. Ik hoor mensen praten dat de nieuwe partner van mijn zwanger is van een vierling. Mijn ex is buitengewoon aardig tegen mij en probeert mij constant op mijn gemak te stellen het lijkt alsof wij nog een relatie met elkaar hebben. Ik maak oogcontact met zijn moeder en zij kijkt mij heel schuw aan naar mate de droom vordert word haar blik opener. Ik loop naar buiten en zie dat de huis staat in een lange straat en aan de horizon zie ik donkere wolken en waait er een koude wind, het is achter me maar merk dat ik me angstig voel dat de regenbui toch nog gaat komen. Ik loop een grote deur in omdat ik niet zeker weet of de wolken verleden zijn of gaan komen. Het is een grote markthal waar allerlei kraampjes staan ik loop naar een marktkraam waarboven een grote bord met 25 euro staat geschreven. Er liggen grote leren tassen op de kraam, prachtige grote tassen. Dat is een koopje denk ik en pak een tas van de kraam om hem te bekijken. Bij het open maken van de tas blijkt de inhoud veel kleiner te zijn dan ik in eerste instantie vermoede.
In het echte leven ben ik al 4 jaar weg bij mijn ex en dat was geen fijne relatie, mijn ex was ook erg gewelddadig Ik heb nu 2 jaar een relatie met een hele lieve zorgzame man. Dus ik was erg in verwarring door mijn droom dat mijn ex aardig en zorgzaam is. Merkt dat ik veel nadenk over de beteknis van de grote tas net kleine inhoud. Wie kan me helpen om deze droom te interpreteren.