Dit forum liep van 2008-2020, is nu gesloten en te bekijken als archief. Berichten plaats je in het nieuwe droomforum

droom

Han
9 jaar geleden

Hoi, ik heb een vraag over een steeds terugkerende droom. Het verhaal varieert steeds een beetje qua bekenden die in de droom voorkomen. Maar in de droom ben ik aan het slapen of eigenlijk in zo'n heerlijke staat tussen waken en slapen in. Ik geniet ervan en wil niet echt wakker worden maar kan het ook niet. De bekenden in mijn droom ( vaak van mijn werk, bijvoorbeeld de directeur of ouders) willen mij wakker maken, want ze willen dat ik advies geef over dingen of hen help met dingen. Maar ik wil gewoon slapen, ik probeer ze al slapend toch antwoord te geven en geef ook aan dat ik niet wakker kan worden. Zij maken zich zorgen en willen een dokter erbij roepen, maar dat wil ik weer niet, want ik wil ook niet wakker worden. Ik probeer het ze dus half slapend uit het hoofd te praten, wat niet erg lukt en ze denken dat ik iets gebruikt heb, drugs ofzo, maar dat is niet zo. Deze droom heb ik nu al een keer of 5 gehad. Het voelde deels als een hele fijne droom want ik voelde me ontzettend goed zo halfslapend. Ik maakte me niet heel erg veel zorgen om dat ze de dokter erbij haalde, maar wilde het toch niet, want ik sliep zo lekker. Kan iemand me vertelen wat het inhoud. In het dagelijkse leven ben ik erg bezig met spiritueel ontwaken, vraag me af of het daarmee te maken heeft.