Dit forum liep van 2008-2020, is nu gesloten en te bekijken als archief. Berichten plaats je in het nieuwe droomforum

insecten

FullMoon
9 jaar geleden

Hi,

Ik droom nu al 2 nachten achter elkaar over insecten.
Ik vermoed dat hier dan ook een diepere betekenis aan vast zit maar ik kan het niet plaatsen.
Misschien met een beetje hulp van hier kan ik het beter begrijpen....

Eergisteren droomde ik dat mijn haar vol luizen zat. Ik gruwelde enorm.
Als een gek heb ik ze eruit zitten kammen. Toen ik eenmaal klaar was voelde ik aan de zijkant van mijn hoofd een paar dikke korstjes.
Ik krabde de korstje open en er kamen lieveheersbeestjes uit gevlogen.
Ook hier werd ik weer helemaal akelig van.

De droom van vannacht was ook al zo wazig... Ik droomde dat ik in een kamer zat gevuld met (onbekende) mensen. Op een gegeven moment keek ik naar het plafond en zag dat iets raars uitsteken. Het was in beweging en in eerste instantie dacht ik dat het een super dikke spin was.
1 van de mannen die ook aanwezig was in de kamer liep erop af en trok het van het plafond. Het bleek een horzel nest te zijn.
Die horzels vlogen er met een vaart uit en iedereen in de kamer rende in paniek door elkaar en ik schrok (gelukkig) wakker.
Alhoewel die horzels er niet direct als horzels uitzagen werd het door mij wel zo geinterpreteerd....

Hoop dat ik iets wijzer wordt! Alvast bedankt!

armand
9 jaar geleden

hallo, ik droomde vannacht, dat ik onder de mieren, zat en ik mijn kleren uit trekte, en ze van mij af probeerde te slaan, veegen, ze beten mij, en het waren rode mieren, ik rende naar de doch een heb geprobeerd ze er af te spoelen, waar op de mieren in mijn mond gingen,en ik ze dood beet.

wie kan mij hier iets over uitleggen??