Dit forum liep van 2008-2020, is nu gesloten en te bekijken als archief. Berichten plaats je in het nieuwe droomforum

De jongen in zwembroek bij de toiletten

Droomjongen
9 jaar geleden

Ik heb meestal bizarre dromen, die gaan over gekende plaatsen en gekende mensen, maar die in de werkelijkheid nauwelijks te linken zijn aan elkaar. (bv. mijn lerares in mijn eigen huis). Afgelopen nacht had ik weer zo'n droom, maar deze is toch blijven nazinderen.

Ik zat op school in een toilethokje van de jongens-wc. Dan kwamen er jongens van mijn jaar en trokken de deur van het hokje er uit en ze gingen weg (misschien zeiden ze nog iets, maar dit stukje is redelijk vaag in mijn gedachten). Ik ging dan maar uit het hokje en zag aan de wastafels een oude 'crush'/oud-leerling staan (ook een jongen trouwens), ín zwembroek (In werkelijkheid zit hij nu op internaat).
Plotseling stond ik mijn haar te doen voor de spiegel met een potje haargel. Maar ik had het behoorlijk verknoeid, dus ik probeerde het nog eens, maar mijn haar veranderde plots in kapot, blond haar. Ik was helemaal in paniek, want de les begon zo en niemand mocht me zo zien. Dus ik waste mijn haar snel onder de kraan van de wasbak en daarna had het weer haar normale bruine kleur. Ik vroeg die jongen of hij me wilde helpen; er moest nog steeds gel in mijn haar. Met dat hij me wil helpen, probeerde ik hem alsof 'per ongeluk' aan te raken en een prettig gevoel ging door me heen, wanneer dat lukte. Hij merkte dit uiteraard en raakte me ook aan. Opnieuw een prettig gevoel. Dan werd ik wakker...

Kleine opmerking: de avond daarvoor had ik nog een foto gezien van hem op Facebook. Ik heb vaker wel dagverwerkers als dromen, waardoor het verklaarbaar is dat hij in deze verscheen, maar de rest was allemaal nogal raar. Weet er iemand wat dit juist allemaal betekent?