Hallo..
Voor al mijn dromen hal ik hier van deze site de betekenissen maar ik ben nu een kwartiertje wakker en ik lig echt in me bed na te denken wat het kan betekenen.
Het begint op een school, ik herken er een paar oude mensen van waar ik daadwerkelijk mee op school heb gezeten. En er is nog een meisje, ken der niet maar zie der gezicht wel gewoon goed. Na maten ik die droom droom lijkt het er op alsof ze dingen steelt en sloopt, na maten ik verder droom krijg ik dus 5x de zelfde droom met elke keer nieuwe stukken erbij. Elke keer dat ze steelt en dat ik haar aangeef en ik dus uit eindelijk een trap bewandel die ik moeilijk kan afmaken. Ook is ze erg boos en wilt vluchten waarna ik haar daarna achter volg..
Na het achter volgen van dat meisje werd ik wakker. Maar wat kan dit betekenen want ik heb nog nooit wat gestolen maar wel heb ik een nare periode achter de rug waar in ik dit wel vaak genoeg mee heb gemaakt en dat ik ook achter volgt werd etc. Ben ik dit nu zo aan het verwerken of iets anders.
En dat van die trap vind ik nog het raarst dat ik die niet volledig beklomen heb maar bijna boven aan de trap stopte.
Groetjes, Nathalie