Dit forum liep van 2008-2020, is nu gesloten en te bekijken als archief. Berichten plaats je in het nieuwe droomforum

demonische dromen?

verontrustendpersoon
9 jaar geleden

Ik heb de laatste tijd hele enge dromen een was dat ik met een paar vrienden in het bos was en hun liepe een huisje in maar ik bleef staan ik zag een klein meisje in het bos lope dus ik liep achter haar aan en opeens was ik verdwaald..

Of.de droom waarbij ik liefde voelde ik had in die droom reuzie met een vrouw en een kind het ging om leugens opeens lag ik op bed met.iemand en daarna stond ik in de bad kamer en keek ik in de spiegel en toen veranderden me ogen in helemaal zwart
Ik was aan het schreeuwen in me droom en aan het huile. Het leek zo echt

Ik heb ook.gedroomd dat ik iemand neer stak ik keek vanbeneden toe ik zag me gezicht vol met bloed ik zag mezelf.steken alsof ik.onder mezelf lag

kan iemand helpen na dit soort dromen voel ik me echt verward en wazig
Ik stond laatst op en ik liep naar me.kamer het werd even zwart voor me ogen en toen werde me oge zwart in de spiegel

Dit geeft me echt een wazig gevoel..

verontrustendpersoon
9 jaar geleden

Ik bem vergeten te mededelen dat de droom met de zwarte ogen begon toen ik een kettinkje met maria en jezus om had in me slaap il had hem gekregen van een famm lid.. maar de dromen van toen had k het kettinkje niet om ik snap het niet

Boodschap
9 jaar geleden

Hoi

Misschien hangt er inderdaad een demonische entiteit om jou heen die jou wil bezitten. Ooit glaasje gedraaid of geesten opgeroepen?

Misschien pas verhuisd of mensen in jou omgeving die ook last hebben....

Hoe dan ook ik denk dat als het iets demonische is het reageert op de ketting. Ben je gelovig?
Houd het juist om en bid.
Ben je het niet en je geloofd wel in demonen dan moet je ergens heel goed weten dat de goede god ook bestaat ook dan bid en vraag om hulp wijsheid en antwoord.

Laat je niet verleiden door een demoon en ga ook niet denken dat jij slecht bent.
Je kan ze weg sturen als ze in je droom komen wees krachtig en duidelijk dat ze niet welkom zijn niet door te zeggen maar bewust te worden en te denken dit wil ik niet.
Maar ga niet openlijk tegen ze praten of contact zoeken wanneer jij hun bestaan erkent of als het weet dat jij weet wat je teistert zet je een deur open en ga je het gevecht aan en jou lichaam en ziel zijn de prijs.
Succes ermee