Een paar dagen geleden, toen in 's middags even een dutje ben gaan doen, heb ik een droom gehad over een vriendin van mij. (De droom kort samengevat); In die droom was ze aan het fietsen door de regen, later kwam ze thuis en ging ze studeren. (Meer detail is niet nodig.)
Het voelde gewoon als een normale droom, het was alleen wel zo dat ik mezelf niet zag in deze droom. Het was meer een soort filmpje wat zich voor mijn ogen afspeelde.
De volgende dag, toen ik bij die vriendin was en we aan het praten waren, vertelde ze mij hoe ze de dag hiervoor uit haar werk door de regen had moeten fietsen en daarna óók nog eens had moeten studeren voor haar super drukke studie.
Toen ze me dat vertelde moest ik ineens weer aan mijn droom van de dag hiervoor denken.
Zelf heb ik wel vaker voorspellende dromen gehad.
Zo droomde ik een keer dat ik naar mijn oude werk ging om te kijken hoe het daar was geworden na de verbouwing. Toen ik daar was en uit het raam keek zag het dat het buiten sneeuwde.
De dag daar na (real life), fietste ik toevallig langs mijn ouder werk met een vriendin van mij en keek ik even snel naar binnen en zag ik dat het er veranderd was. Terwijl ik daar langs fietste begon het ook nog eens te sneeuwen!!
Nu is dit niet precies gegaan zoals in mijn droom, maar toch.
Graag zou ik willen weten,
-Kan het zijn dat ik in mijn droom écht heb gezien wat mijn vriendin op dát moment aan het doen was, of is het gewoon pure toeval?
-Zijn er meer mensen die hier ervaring mee hebben/ dit een keer mee hebben gemaakt?
Groetjes M.