Net wakker, ik moet even op adem komen..
In mijn droom was er iets aan de hand met mijn gezondheid, ik ben even weggegaan (volgens mij naar een musical, kan ook gewoon een avond weg zijn) en wanneer ik bij mijn moeder thuis aankom, (ik woon al jaren niet meer bij haar dus ben op bezoek gegaan) wordt mij verteld dat ik bevallen ben, ik heb een zoon, (Bram? Thijs? Naam weet ik niet meer) ik kan maar niet bevatten hoe dit zo gekomen is, ik heb niets van de bevalling gemerkt en hoelang was eigenlijk al bekend dat dat het was? Dat ik zwanger was en aan het bevallen was? Het is volledig langs mij heen gegaan.. Ik heb aan meerdere mensen verduidelijking gevraagd maar dit kreeg ik nergens, ook aan mijn (inmiddels al jaren ex-)schoonouders en zus.. Ik heb een aantal keer geprobeerd om m'n zoon op te halen bij m'n moeder maar dat lukte steeds niet. Toen ik bij m'n moeder thuis was, liep ik door een groot en leeg huis.. M'n moeder belde, ze stond voor de deur met m'n zoon. Toen ik aankwam en een kus wilde geven bleek dat mijn zoon inmiddels kon praten hij had het over een kusjeswinkel. Ik stapte de auto in en ineens was ik thuis, mijn huidige vriend kwam met grote en kleine shampoo flesjes aan zodat hij en m'n zoon dezelfde zouden hebben (volgens mij was het niet zijn zoon??). Uit het niets was ik alleen, in een groot en onbekend huis, ik was aan het douchen en vanaf buiten konden mensen mij zien en was er geen deur richting de douche maar alleen vlieg werende gordijnen. Er kwam een man met schouderlengte lang haar aan op de fiets, hij moest de deur naast de douche zijn. Hij bleef naar mij kijken, terwijl ik naakt onder de douche stond, hij keek een beetje grinnekend.. Ik vertrouwde het niet en ben de douche uitgestapt toen hij zijn fiets weg zette. Ik rende door het lege huis en dook de wc in, deed de deur opslot en baalde dat ik m'n telefoon vergeten was, nu kon ik niemand waarschuwen. Ik hield mijn hand bij het slot en hij bleef de deur proberen te openen.. Toen werd ik wakker..