Hallo,
Vannacht heb ik een vrij bizarre droom gehad die me erg bezighoudt:
Ik zat in een vliegtuig die opsteeg en lag opgekruld bij mijn vriend op schoot. Ik was erg bang, maar probeerde me te ontspannen en mijn ogen dicht te doen, zodat ik de reis kon slapen en niet zo angstig hoefde te zijn. Toch bleef ik een vorm van paniek hebben, maar op een gegeven moment lukte het om te ontspannen.
Plots zag ik water onder me en een grote walvis. Het water werd kleiner en het leek een soort van zwembad. Mijn vriend had me vast en hield me boven het water, hij schommelde me. De walvis was ook kleiner geworden. Mijn vriend duwde me verder naar beneden en ik raakte de walvis aan. Ik wilde dit niet, want ik dacht dat de walvis het niet fijn zou vinden. Dat was ook het geval en de walvis kwam naar me toe met zijn bek open en hij had ook scherpe tanden. Ik lag inmiddels half in het water en ik schreeuwde. Ik weet niet meer hoe ik uit het water ben gekomen.
Mijn dochtertje kwam ook in de droom voor en bleef maar in het water springen. Uit angst dat de walvis haar te pakken zou krijgen sprong ik in het water en wou haar redden. Ik kreeg haar maar niet op de kant en niemand leek me te willen helpen.
Kan iemand mij vertellen wat deze droom betekent?