Dit forum liep van 2008-2020, is nu gesloten en te bekijken als archief. Berichten plaats je in het nieuwe droomforum

hartaanval bij ex

MiesjVfn'
8 jaar geleden

het is al6 maanden uit met m'n ex.. Ik heb er vrede mee hoor maar mijn droom... Ik droomde dus dat er in het midden van de speelplaats op school een hulptent stond omdat mijn ex hart problemen had gekregen.. Zijn laatste wens was om nog naar school te gaan.. Ineens stort hij in en krijgt hij een hartaanval.. Ze geven hem zo van doe stroom schokken dat was z'echt erg om te zien.. Ik moest Wenen.. Wat betekend dit

8 jaar geleden
Beheerder

Het is een reanimatie.
Hartklachten kunnen op een gebroken hart wijzen maar het kan ook zijn dat het beeld van hem in jou weer tot leven is gewekt.
Merkwaardig is dat, het op een schoolplein gebeurt, waar je immers als kind speelt, of iets moet leren.
Misschien was hij een dramaqueen? Medelijden wekken is een bekende vorm van manipuleren.
Niet hij is dan de schuldige maar jij. Zo in de stijl van: "Zie eens, wat jij mij allemaal niet hebt aangedaan".
(passieve agressie is het induceren van schuldgevoelens)
Maar misschien is hij wel kinderachtig bezig, of staat gevoelsmatig in de kinderschoenen?