Dit is voor mij de eerste keer dat ik iets plaats op dit forum. Ik ben altijd veel bezig geweest met dromen, maar al een paar jaar kan ik mijn dromen niet meer onthouden helaas. Maar vanmorgen werd ik wakker en mijn droom lag me nog zo helder op de geest. Ik vraag me af of iemand met veel droomkennis dit samen met mij kan vertalen.
Ik droomde dat mijn hart (orgaan) uit mijn lichaam was, een groot kloppend stuk orgaan met de aders als een soort navelstrengen vast aan m'n lichaam, rende ik door water van de jungle over stenen en door lianen rondjes en dan weer door een open huis, vervolgens jungle, dan weer huis en alsmaar deze rondjes. Ik werd achtervolgd door twee ex-partners (Y = ex van drie jaar geleden, K = ex van 2,5 maand geleden). Ik probeerde ze te snel af te zijn door keihard te rennen, maar uiteindelijk liet ik me pakken door K. Ik was aan het doodgaan, mijn hart lag er nog steeds uit (ook tijdens het rennen). Ik zei tegen K dat ik niet dood wilde, maar dat als het moest, dan bij hem. Hij reageerde afstandelijk. Op m'n telefoon liet ik zien dat ik een nummer van 'Blof - Misschien niet de eeuwigheid' wilde op mijn begrafenis. Opeens was mijn vader erbij en we probeerden mijn moeder te bellen, heel vaak, maar ze nam niet op en dat voelde als kwelling, omdat ik besefte dat ik haar nooit meer zou spreken. Ik voelde me heel treurig om het feit dat ik doodging, maar ik legde me erbij neer en accepteerde het allemaal.
Toen werd ik wakker. Ik had een heel fijn gevoel toen ik wakker werd. Op een beetje verbijstering na, aangezien ik mijn dromen nooit onthoud.
Misschien nog even kort uitleggen dat ik met Y een fijne relatie achter de rug heb van 4,5 jaar en met K een hele heftige, verstikkende, trekken en duwen relatie van 2 jaar waarvan het nu 2,5 maand over is. Mijn ouders zijn nog bij elkaar. Ik ben 25 jaar.
Wilt iemand mij helpen met het ontcijferen van deze droom?
Heeel erg bedankt en ik ben erg benieuwd!
Liefs Sense