Hallo iedereen,
Een jaar of 2 geleden begon ik te dromen over een soort plek, die ik steeds weer terug zag. Ik liep over een dijk, en onderaan stond een oud huis met een soort van koepel-achtige vorm als zolder. Als ik er naar binnen ging, kreeg ik een onheilspellend gevoel. Terwijl ik door het huis liep en de zolder bereikte, zag ik een meisje zitten met de rug naar me toe en de handen voor het gezicht. Dan draaide ze zich snel om, trok haar handen voor haar gezicht weg en ik zag dat ze geen ogen had, alleen zwarte gaten en een grimas van oor tot oor. Ik kon niks, probeerde te gillen maar dat wilde niet. Ik heb dit soms wel 4 keer per nacht gedroomd.
Een jaar terug was ik het zat en bedacht toen: Als ik haar weer zie, zal ik haar vragen wie ze is en wat ze wil. Of ik dit echt gedaan heb tijdens een droom weet ik niet, maar sinds die nacht droomde ik niet meer over haar. Wel droomde ik nog over het huis maar ging niet meer naar binnen.
Wat betekent deze droom? Was het meisje een weerspiegeling van mn slechte kant, of een kant die ik niet wilde zien? Had een tijdje terug een artikel gelezen over "Black eyed children", en was benieuwd of dit ermee te maken had of gewoon een random nachtmerrie was.
Groetjes Emma