Het gebeurt me niet vaak, maar vanmorgen werd ik wakker met een heel helder beeld van mijn droom. Omdat ik nu in een roerige tijd zit, ben ik wel erg benieuwd naar het achterliggende verhaal van deze droom.
Ik zat samen met een vriend en vriendin in een bootje. De vriend en vriendin kennen elkaar niet, alleen mij. Het water was erg rustig en we kwamen nauwelijks vooruit. Ik sprong in het water om alvast verder te kunnen zwemmen. Mijn idee was dat ze me wel weer op zouden pikken. Dit gebeurde echter niet, ze varen mij voorbij omdat het water wilder is geworden. Ik kan ze niet meer bijhouden. Ik ga naar de kant en klim uit het water. De rivier blijkt een soort attractie te zijn. Achter het decor zijn trappen. Via de trappen doe ik nog een poging om het bootje te vinden. Ik geef al snel op en ga buiten op ze wachten. Dan heb ik ineens de rugzak van de vriend bij me. Terwijl ik in de rugzak zoek, komt daar mijn ex-man met de kinderen langs. En toen stopte de droom.
Omdat ik wel wat linkjes kan leggen tussen deze droom en mijn leven, ben ik erg nieuwsgierig hoe ik deze kan interpreteren.