Ik sta bij een ingang van een huis. Het is niet mijn huis. Er komen een aantal mensen binnen. Onder andere een danseres die ik bewonder vanwege dat ze mooi kan dansen. Haar ouders komen binnen. Een tweeling. 2 meisjes. Hele mooie meisjes van een jaar of 10. Ze hebben allebei lang bruin haar en ze lijken precies op elkaar. Ook mijn ouders komen binnen.
Daarna gaan we naar een kamer toe met 3 banken. De danseres zit op een bank. Verder zitten de tweelingmeisjes op een bank. Zowel mijn ouders als die van de danseres zijn niet meer in beeld tijdens de droom. Ik wil graag contact met de danseres, maar dat lukt niet. Wel met de tweeling alleen die zijn verlegen. Ik zit niet, maar sta gewoon. Toch heb ik wel wat contact met ze. Ik kijk wel regelmatig naar de danseres, maar ze is nogal neutraal. Dan opeens word ik wakker.
Wat betekent deze droom ?
De danseres bestaat ook in het echte leven. Ze heeft in het echt haar beide ouders verloren. In de droom zijn ze wel aanwezig, maar zijn verder niet belangrijk.
Een paar weken geleden heb ik ook een droom gehad over deze danseres. Zij zat op een bank in een ruimte. Mijn ouders waren er ook. Verder niemand. Ik wilde graag contact met haar, maar zij praatte alleen met mijn vader.