Ik heb deze nacht een wel erg realistische droom gehad.
Ik was met anderen (onbekenden voor mij) in een erg groot huis met een enorm domein aan. Er waren ook enorm veel andere mensen die daar kwamen, ontspannen aan het zwembad of picknicken of volleyballen... Het leek voor mij een recreatiedomein waar ik op dat moment verbleef. Nja, verblijven is misschien het verkeerde woord. Ik had eerder het gevoel dat ik er woonde. Ik herinner mij ook dat ik een bang gevoel had, ik had het gevoel dat ik constant in de gaten werd gehouden, dat ik niet kon gaan en staan waar ik wou. En wanneer ik naar mezelf in de spiegel keek zag ik een skelet. Toen ik boven aan de trappenhal stond en ik naar beneden keek zag ik mijn partner staan. Hij keek mij recht aan maar hij zag me niet, hij keek dwars door me heen. Ik werd hier bevangen met een gevoel van leegte en paniek. Mijn partner ging verder met zijn vrienden om een plaatsje te zoeken in dat grote domein. Maar ik wou hem niet verliezen, ik was precies enorm blij dat ik hem weer zag en ik wou hem niet laten gaan. Omdat ik het gevoel had de hele tijd in de gaten gehouden te worden begon ik enorm snel te lopen tussen de mensen door maar omdat dat niet snel genoeg voor me ging was mijn enige optie om te vliegen. Ik had wel bang maar mijn overtuiging om terug bij mijn partner te zijn was groter dan de angst. Dus ik vloog. Ik had hier een heerlijk gevoel bij, ik was helemaal niet bang. Ik zag mijn partner vanuit de lucht wel maar ben nooit tot bij hem geraakt. Ik werd wakker.