Hallo ik droomde dat ik klein huisje had, En dat ik vader was van een kleine jongen van ongeveer 3jaar en ik had een Chinese vrouw.
En dat toen ik wou gaan slapen ik droomde een nachtmerrie in een droom had, maar wat weet ik niet meer
Echter kwam ik in een sleep paralysis en ik dus niet of dat nou in het echt of in de droom was, volgens mij in het echt.
Ik werd een beetje paranoide, omdat mijn eerste ervaring met een out of body meditatie niet echt positief was!( evil spirits)
daardoor denk ik dat het een soort trauma is ofzo dat iedere keer als er zo iets gebeurd ik niet verder durf.
In de droom werd ik wakker en toen lag de hele kamer overhoop( rotzooi)
Ik besefte me ook dat ik nu een gezin had en dat betekende voor mij ook 3x zoveel engelen
Ik ging in een kast en zag/voelde daar een geest/ energie.Ik ging op de muur slaan waar ik dacht dat een geest achter zat, Alleen kon ik super zacht slaan,
Dat was de droom verder, Ik werd echt met de schrik wakker, wil ik er nog even bij zeggen dat ik nu echt in een overgangs fase in mn leven zit,en dat ik met een rozenkwarts onder mn kussen sliep
die ik nog niet opgeladen of gereinigd had, ( zo uit de winkel gekocht)
Misschien dat dat invloed heeft op de dromen?
2 keer bewerkt. De laatste keer was 6 jaar geleden door angel maria.