Goedemiddag allemaal,
Ik heb gedroomd dat mn ex een pimp was. Hij en zn "gang" waren mn huis binnengedrongen. Ik moest gaan hoereren, of ze zouden me verkrachten en doodmaken. Ik keek mn ex vol verontwaardiging aan. Zo van hoe kan je dit doen?? Maar hij was koelbloedig.. met lood in mn schoenen ging ik naar buiten om aan de slag te gaan. Opeens was er iemand, een vriend, wiens gezicht ik niet zag. Heb trouwens niet het gevoel dat het een echt persoon was. Maar een zogezegde "droomvriend/een gids" hij zei ga naar de politie. In de verte zag ik ze al maar naar hun toelopen was eng. Want mn ex en zijn gang reden overal rond. Toch bereikte ik een agent. Eenmaal daar, durfde ik niet te spreken. Mijn "droomvriend/gids" begon het gesprek met de agent, toen durfde ik het ook. Maar zodra ik mn mond wou opentrekken. Zag ik de rechterhand van mijn ex in de politie auto als agent!! De angst bekroop mij weer. Maar opeens werd ik wakker.. kan iemand me helpen met de betekenis van mn droom? Me ex was wel echt een bedrieger(cheater) maar hij heeft me nooit gepimpt, hij is ook geen grote gangster of iets en politie is nooit van pas gekomen. Ook heb ik nooit met prostitutie te maken gehad. Dus vraag me echt af wat dit zo betekent. Vast bedankt!