Dit forum liep van 2008-2020, is nu gesloten en te bekijken als archief. Berichten plaats je in het nieuwe droomforum

Kan je aub mijn droom verklaren

nathalie
16 jaar geleden

Heb al enkele weken dezelfde droom over een jongen die vroeger in mijn klas zat maar dat is nu al 13 jaar geleden dat we samen in de klas zaten.
Ik droom telkens dat ik verkering met hem heb en mijn huidige partner bedrieg door met hem mee te gaan echt intieme momenten komen er niet voor in de droom maar het is telkens over diezelfde kerel, heb vroeger en nu nooit iets voor hem gevoelt of er is nooit een wederzijdse aantrekking geweest tussen ons daarom vind ik het zo raar.
De droom eindigt altijd dat ik een keuze moet maken en dat ik dan kies voor mijn huidige partner. Toch vind ik dit enorm raar als je weet dat het 13 jaar geleden is ik bij hem in de klas zat en ik heb misschien achteraf nog 3 a 4 keer heb gezien in de stad waar ik woon maar zelfs toen hebben we niet met elkaar gesproken.

Kan er iemand mij helpen om deze droom te verklaren vind het zo raar...

16 jaar geleden

Hoi Natalie.

Die persoon waar je over droomd kan uit een vorig leven afkomstig zijn en in die dromen probeerd hij jou iets duidelijk te maken, dus let goed op waar die dromen over gaan, het heeft niets met seks te maken zoals je zelf al schreef, dan zit er een ander bedoeling achter.
Groeten H@ns.

Geesink
16 jaar geleden

Ik heb brandende mensen op mij af zien komen. Wat heeft dat voor een betekenis.

16 jaar geleden

Hoi Ceesink.

Brand in de droom is altijd een bedreiging voor onze liefde en onze vriendschappelijke contacten. Het is van het grootste belang er op te letten waar er brand is.

Een droom waarin een groepje mensen voorkomt dient altijd serieus genomen te worden.

Kijk maar of je er wat aan hebt.

Groeten H@ns.