het begon op een maffe versie van "de nieuwe uri geller" ofzo. Ik zat met nog 3 anderen aan een tafel en de goochelaar zat aan de kopse kant, we hadden allemaal een kikker voor ons liggen die op zn rugje lag en met allemaal sneden en wondjes erin. De goochelaar vertelde het een en ander erover. Ik werd niet lekker en liep naar de wc.
Toen ik uit de wc kwam, liep ik de voordeur uit. er stond iemand op me te wachten. Zo'n mystieke engerd met lange jas en rode ogen, maar hij was heel erg vriendelijk. We hadden blijkbaar een plannetje en ik was de baas. Hij vertelde dat hij niet goed met mensen kon praten en zich uitte met muziek. toen zei ik: "nou, dan speel jij de griezelige muziek terwijl ik ze overhoor". Hij had een harpje bij zich.
toen liepen we naar een of andere paranormale- of magische beurs, maar dan niet zo eentje met de mooie magie, maar het was klein en donker en er liepen zwarte figuren rond, er werd aan voodoo gedaan en je zag rode pentagrammen op zn kop.
ik zei tegen de jongen dat hij hier op mij moest wachten en ik liep een kamertje in, deze was ook erg klein.
In dit kamertje zaten en hingen allemaal poppen.
(dit is het punt wat ik graag weten wil, ik heb namelijk een verschrikkelijke fobie voor poppen; ben er echt doodsbang van.. dat maakt deze droom eigenlijk ook wel een beetje tot een nachtmerrie)
Er zat een gewone, doodnormale blonde vrouw op me te wachten die blijkbaar met de poppen communiceerde. Zij ging bij mij een consult doen. Ik moest uit een doosje een voorwerp pakken. ik pakte "Hout".
zij zei wat ik voelde volgens haar: "ik ben boos, kwaad" enz.. (meer kan ik met niet meer voor de geest halen)
ik vroeg waarom ze dat zei, en ze vertelde dat ze dat doorkreeg van de poppen.
ik zat steeds bang om me heen te kijken om te zien of de poppen misschien bewogen ofzo maar dat was gelukkig niet zo.
toen waren we klaar
ik ging weer terug naar de jongen die zat te wachten en zei tegen hem: "ha, nu weet ik hoe ze te werk gaat"
en toen ergens ging mijn wekker af
ben heel benieuwd, vond het ook wel een beetje creepy..
oh well
alvast bedankt :)
ohja, ik werd wakker met een bult op mn hoofd?