Dit forum liep van 2008-2020, is nu gesloten en te bekijken als archief. Berichten plaats je in het nieuwe droomforum

werk politie en moeder

marije
16 jaar geleden

In mijn droom was ik aan het werk.
Ik ging eerder weg vanwege een toets,maar mijn moeder kwam mij halen het was bij een tankstation en ik was te laat ,omdat ik door werkte.
Onderweg kwam ik de tankstation medewerker tegen die behoede mij voor besteling door de politie.
Ik liep angstig langs de politieagent en mijn moeder was boos ,omdat ik te laat was vanwege een afspraak waar ze eerder weg moest.
De mensen waar ze was geweest had ze lang niet gezien. Ik heb me verontschuldigd tegenover mijn moeder.
En vertelde gelijk dat ik bijna werd bestolen.

16 jaar geleden

Hoi Marije.

Stoppen we in de droom bij een tankstation, dan zouden we in het waakbestaan ook even een rustpauze in moeten lassen om bij te tanken, dus nieuwe energie op te doen.

Wie in de droom zijn eigen moeder ziet heeft in het waakbestaan gebrek aan zelfbewustzijn. In dromen van vrouwen kan de eigen moeder ook de bewustwording van de vrouwelijke natuur zijn.

De politieagent is het symbool voor conflicten, voor recht maar ook voor corruptie. De agent kan ons advies geven maar ons ook ten onrechte beschuldigen of gebruiken als zondebok. Meestal hebben agenten te maken met ons optreden naar buiten. Ze kunnen er op wijzen dat er iets in het spel is dat het daglicht niet kan verdragen.De agent kan ons echter ook de weg wijzen of bijstaan met raad en hulp.

Kijk maar of je er wat mee kan.

Groeten H@ns.