Dit forum liep van 2008-2020, is nu gesloten en te bekijken als archief. Berichten plaats je in het nieuwe droomforum

Laatste tijd rare dromen

Kelly
15 jaar geleden

De laatste tijd heb ik erg last van rare dromen waar ik van wakker wordt en me aller perfect nog kan herinneren. Zoals een droom waar ik opgesloten zat het leek op een soort verzorging/gekken huis alles was wit er waren geen ramen en de deuren gingen automatisch open. Ik kreeg op een geven moment sterk het gevoel dat ik wilde ontsnappen. Ik deed dat en ik rende langs een soort bewaking en alles veranderde in een waas. Ik had me verstopt ergens maar ze hadden me gevonden en ik werd met een naald en een roze goedje verdoofd in me hiel en voet. Ik werd wakker en ik voelde gewoon waar die prik er in was gegaan een soort van steek.

En ik heb pas ook een droom gehad dat ik mensen rondleiden in het engels in de plaats waar ik woon. Ik had het erover dat mijn dorp de enigste was met een dierentuin/soort dolfinarium. Alles leek zo echt we gingen toen ergens naar beneden lopen en de grond leek wel grafisch want er kwamen steed beelden over dolfijnen en vissen. Het leek wel een onderwater aquarium want ik zag dolfijnen in het echt achter glas. Toen zij telkens een vriendin tegen mij ssstt dat ik stil moest zijn. Het leek wel of ssstt iets te betekenen had maar ik weet niet wat. Het laatste wat er gebeurde was dat ik verder de trap af liep en er opeens water was troebel water zoals waar vissen en dolfijnen in leven. En dat was het laatste wat er gebeurde want ik werd wakker van een geluid.

Kan iemand mij helpen dit alles te verklaren.