Dit forum liep van 2008-2020, is nu gesloten en te bekijken als archief. Berichten plaats je in het nieuwe droomforum

droom

Eduard
15 jaar geleden

Uhm ten eerste ik heb dyslexie maar ik zal proberen zo duidelijk mogenlijk te formuleren wat ik wil vragen/zeggen

Ik droomde dat ik op een feest was in een soort van grachten pand. Voorbij het pand vaarde een houten boot. Er kwam een soort van golf aan en de boot begon om zijn as te draaien. Vervolgens zinkt de boot half en gaat langzaam zinken. Op dat moment komt er een andere wat grotere boot aan met mensen erop en drijgt mee gesleurt te worden door de houten boot. De houten boot is inmiddels al gezonken.

Vervolgens draait de boot zich naar het raam toe waar ik in mijn droom met een aantal mensen sta te kijken naar wat er gebeurt de nieuwe boot staat met de neus naar het raam en komt omhoog omdat hij van achter naar beneden word gezogen. Dan plots veranderd de neus van de boot in een soort van vis die probeert de mensen die binnen in het pand staan aan te vallen. Vervolgens ren ik naar de ingang van het huis met nog 2 andere mensen. En proberen we een soort van plastic raam tegen te houden dat tegen de deur aan zit en boven in zit een soort van ruimte het plastic raam is zeg maar te klein.

De 2e droom er naar of ervoor weet ik niet meer precies. Droom ik dat ik mensen aan het neerschieten ben.

Kan iemand mij vertellen waar dit over gaat.

gr Eduard